onsdag 9. mars 2011

Jeg liker å brodere på klær. Her har lommene både foran og bak fått broderier. Samme farge på både stikninger og broderier, som på polojumperen er stilig. Og jeg liker slike spennende fargevalg. 
Det blå-grønne buksetøyet er reste-tøy fra søm av barneklær.Det limefarga er fra en topp jeg sydde til meg.
Poloen som er rosa med sorte prikker, er rester fra en body jeg sydde meg for 20 år siden. Og buksa er rester av dongeri-gardinene til min eldste sønn..Er kr. 250.- pr. sett for billig tro? Det er jo mye jobb,og kvalitet på arbeidet,  men hvem betaler dyrt for dukketøy?
Ei som jobba i barnehage kjøpte flere sett i høst, for det var så billig. Mens andre syns jeg hadde mye fint, og de skulle gjerne hatt et sett, men kjøpte ikke.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar