fredag 7. januar 2011

Anitas Kreative Verksted

Hei.
Takk til Runa som fortalte om blogging og håndarbeid.

Jeg er nok over middels interessert i " kunst og håndverk". Da jeg heldigvis er stolt over det jeg lager, og selvfølgelig også er glad for respons, er kanskje blogg noe for meg?
Det får erfaringa vise.

Mitt viktigste arbeids-verktøy er symaskinen. 
Har flere symaskiner selv, både broderimaskiner, quiltemaskiner og overlockmaskiner.
Har også symaskiner for salg, både Pfaff, Husqvarna og Singer.
Og den som kjøper symaskin hos meg, får både opplæring og support ved behov.

Og jeg har realisert min drøm med min hjemme-butikk med syutstyr, bl.a. alle trådsorter og farger av merket Guterman, alt av stabilisering til Sulky, og alle sorter symaskinnåler fra Husqvarna.
Kjøper inn alt jeg bruker i egen produksjon. I tillegg til tøy og sytilbehør, selger jeg også ull og utstyr til smykkelaging og litt til kortlaging.

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med ny blogg, Anita !! Fin ble den, og nå er jeg fast følger av bloggen din, så jeg får automatisk opp på min blogg når du har nye innlegg :9 Gleder meg til å følge dem framover, blir spennende :) Klem

    SvarSlett