lørdag 8. januar 2011

Tråd

Min yngste sønn har tatt bilde av litt av mitt trådutsalg og lagt som bakgrunn. Takk til Nikolai.
Trådhyllen er i høyde 150 cm og bredde 350 cm. Samt 22 farger overlock-tråd. Uansett hva jeg skal sy, så har jeg en tråd som passer.

Har tråd i strikk,lin,silke,bomull, polyester,rayon. Knapphullstråd, sterk tråd, quiltetråd til maskin og håndsøm,bomullstråd i 3 tykkelser, også mange melerte farger. Broderitråd i 2 tykkelser, 30 og 40.Solar - tråd som får farge av sollyset, Glowy - tråd som lyser i mørket, neonfarger, metallictråd, både tvinnet og sliver, holograpic-tråd i metallic farger, metallic-effekt tråd, denim-tråd, tråkletråd, tråkletråd som kan vaskes bort i vann, invisible-tråd og bobbin til undertråd for broderi.
Det er bl.a. 400 farger vanlig sytråd og 180 farger broderitråd.Har  flere av trådene i forskjellige størrelser, fra 10 m  til 2500 m..
Her er 5 av 6 trådreoler.
Tar nok litt tid før jeg lærer å få en bra blogg. Har først i går sett en blogg.
Har mange bilder på en annen side, som jeg skal legge inn litt hver dag. Og lage oversikt over det jeg selger, etterhvert som jeg lærer det.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny blogg og velkommen inn til bloggland. Utrolig utvalg du har i tråder, så artig å se.
    Ha en finfin søndag.

    SvarSlett